.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه هم انديشي شهردار بابل با فرماندهي انتظامي بابل

خبرنگار شمال نیوز : نام نیروی انتظامی برای مجرمان اضطراب آوراست ولی درعوض مردم با شنیدن نام پرافتخار نیروی انتظامی احساس آرامش می نمایند.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل: مهندس فرهاد عسکری در جلسه هم انديشي شوراي اسلامي شهر، شهرداري ، فرماندهي وافسران نيروي انتظامي شهرستان بابل، با اشاره به سالروز حماسه 9 دی افزود: مردم ايران اسلامي در نهم دیماه سال 88 با بصیرت انقلابی دردفاع از ارزش هاي انقلاب حماسه اي كم نظير خلق نمودند.
وی در ادامه به نقش نیروی انتظامی در برقراری عدالت اجتماعی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: فرمان حتمی خداوند که بر تارک نشان مقدس نیروی انتظامی نیز می درخشد بیانگر اینست که عدالت اجتماعی، تنها یک توصیه اخلاقی نیست، بلکه فرمان حتمیِ خداوند است و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی برای استقرار عدالت اسلامی مبیِّن آنست که کارکنان غیور این نهاد خود را سربازان حکومت اسلامی دانسته و تحقق این آیه را سرفصل همه فعالیت های خویش می شمرند.
این مسئول خاطر نشان کرد: تامين امنيت براي شهروندان يكي از وظايف مهم حكومت ها در جوامع مختلف بوده و تمامی فعالیتهای جامعه نیازمند امنیتی است که با مجاهدت نیروی انتظامی درکشور ایجاد میگردد.
شهردار بابل در ادامه بیان داشت: تمامی فعالیتهای اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی درجامعه نیازمند ثبات و امنیت بوده و وجود امنیت نعمتی است که با مجاهدت نیروی انتظامی درکشور ایجاد و برقرارمیگردد.
عسکری همچنین درصد بالایی از موفقیت دستگاه قضا را مرهون تلاش ها و مجاهدتهای پرسنل نیروی انتظامی دانست و گفت: از آنجاییکه ضابطین قضایی یکی از ارکان پنجگانه هستند لذا عمکرد این نیرو بعنوان اصلی ترین ضابط قوه قضائیه در ایجاد نظم و برقراری امنیت و تحقق عدالت که از جمله اهداف اصلی دستگاه قضایی است نقش بی بدیلی را ایفا می کند.
وی درادامه: از از تلاشهای تمامی کادر زحمتکش انتظامی استان مازندران و شهرستان بابل بویژه جناب سرهنگ فقیهی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بابل و همکاران محترم ایشان که در برقراری نظم و امنیت و برخورد با متخلفان در سطح شهرستان در تلاشند و همچنین ازهمکاری بی شائبه و تعامل خوب نیروی انتظامی با شهرداری و کمکهای ارزشمند آنان در اجرای پروژه های شهری تقدیر و تشکر نمود.
دكتر حسن فلاح رييس شوراي اسلامي شهربابل نیز دراین نشست بیان داشت: عدم توجه به صاحبان قدرت وثروت دراحقاق حقوق مردم از شاخصه هاي اصلي نظام اسلامي است
وی اظهار داشت: بابل امن ترين شهر استان مازندران است و امنيت اين شهرستان مرهون فرهنگ وتدين بالاي مردم اين منطقه و تلاش دستگاه محترم قضايي و نيروي محترم انتظامي است و اين واقعيتي است كه قابل انكارنيست.
وي دربخش ديگري از سخنانش يادآورشد : ارزش كار نيروي انتظامي در زنده نمودن حق و حقوق افراد ضعيف و ناتوان است واز شاخصه هاي نظام اسلامي و دستگاههاي دولتي بايد رعايت حقوق شهروندان وعدم توجه به صاحبان قدرت و ثروت باشد و ما وظيف داريم تا دررسيدگي به كار ارباب رجوع از تبعيض پرهيز نمائيم وبه فرموده امام حسين (ع)"بترسيم از ظلم كردن بركساني كه جز خدا ياوري ندارند "
حجت الاسلام والمسلمين فلاح در ادامه بااشاره به ايام اربعين حسيني (ع) وعرض تسليت اين ايام به نقل از مرحوم شيخ جعفر شوشتري گفت: درماه رمضان درهاي رحمت الهي به روي مردم باز است و درب جهنم بسته است و اگر كسي نتوانست از باب رمضان وارد درياي بي كران رحمت الهي شود ،يك درب ديگري است كه آن باب الحسين(ع) است و هرانساني در هركجا به ياد امام حسين (ع) بيفتد و قلبش بشكند مي تواند وارد اين باب شده ورحمت بي كران الهي را شامل حال خويش سازد وكسانيكه ازطريق محرم و صفر وارد اين درياي بيكران رحمت الهي شده اند كم نبوده و نيستند وبه تعبير امام راحل كه ماهرچه داريم از محرم و صفراست كسانيكه ازطريق امام حسين (ع) و محرم وصفر بهشتي شده اند بيش از كساني هستند كه از طريق رمضان به بهشت وارد ميشوند.
نام نیروی انتظامی برای مجرمان اضطراب آوراست ولی درعوض مردم با شنیدن نام پرافتخار نیروی انتظامی احساس آرامش می نمایند.
درپايان اين مراسم جناب سرهنگ فقيهي فرماندهي منطقه انتظامي شهرستان بابل درسخناني همكاري و تعامل بين ادارات شهرستان بابل را كم نظير توصيف كرد واز حمايت هاي شهرداري و شوراي اسلامي شهربابل از نيروي انتظامي تقدير نمود.
شایان ذکر است مهدوي فرمانداربابل،سرهنگ فقيهي فرمانده منطقه انتظامي شهرستان بابل ،مهندس عسكري شهرداربابل ،غفارآري رييس شوراي اسلامي شهرستان بابل ،حجت الاسلام اسماعيل نژاد رييس دادگستري شهرستان بابل ،مهندس علي نيا وابوالحسني از اعضاي شوراي اسلامي شهربابل از دیگر میهمانان جلسه هم اندیشی شهرداری و شورای اسلامی با نیروی انتظامی شهرستان بابل بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.